Alku

Nämä kengät on ostettu DinSko:sta (noin 40€). En ostanut niitä itse vaan äitini ystävä osti ne minulle. Halusin nämä kengät niin että minulla olisi toinen pari kenkiä, ja nämä olivat todella yksinkertaiset ja sellaiset mitkä halusin. Niissä on paksu pohja joka saa minut näyttämään pidemmältä kuin olen, vaikka haluaisin olla lyhyempi kuin mitä olen. The irony...
Minulla on kangaskengät, koska ne ovat mielestäni mukavat, mutta ne eivät pidä vettä hyvin, mutta en käytä nahkakenkiä, koska vaikka syön lihaa en halua pitää eläimistä tehtyjä vaatteita ylläni. Musta on myös yksi lempiväreistäni ja/koska se sopii kaiken kanssa. Ne ovat yksinkertaiset, mutta samaan aikaan kenkien paksu pohja lisää jotain vähän rohkeampaa (as in bold) niihin, josta pidän. En ole sellainen ihminen joka pukeutuu kokonaan sellaisiin vaatteisiin vaan pidän siitä kun niitä on pari yhdessä asussa mutta jotka eivät *stand out* liikaa.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Virtuaali museot

Minä taidesijoittajana

Museovierailut