Museovierailut

Amos Rex






Amos Rex on tähän elämän kohtaani mennessä ollut suosikki näyttelyni, koska seinissä ja lattioissa olleet valot näyttivät todella hienoilta isoissa, avarissa ja kokonaan pimeissä huoneissa. Tällaiset näyttelyt ovat aina olleet enemmän mieleeni, kuin perinteiset taidenäyttelyt täynnä maalauksia, koska henkilökohtaisesti pidän enemmän modernista taiteesta.

Kiasma


























Vaikka pidin Amos Rexistä enemmän Kiasman loppupuolella tuli myös minua kiinnostavaa taidetta. Näyttelyn ensimmäisessä huoneessa oli vain videoita joita ihmiset pysähtyivät katsomaan useiksi minuuteiksi joka ei ollu ihan minun makuuni koska halusin jatkaa näyttelyiden kiertämistä yhden videon tuijotuksen sijaan. Suurin osa tämän salin jälkeen olivat myös paljon maalauksia ja muita enemmän perinteisiä taideteoksia joka minua ei hirveästi kiinnostanut joka on yksi syy siihen miksi niistä ei ole paljon kuvia. Näyttelyt/salit 4 ja 5 olivat enemmän minun makuuni, sillä niissä oli enemmän minun makuuni sopivaa taidetta esim. huone joka oli pimeä ja täynnä vanhoja TV:itä joissa näkyi värikkäitä videoita ja planeetoilta näyttäviä palloja.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Virtuaali museot

Minä taidesijoittajana